Salı, Şubat 27, 2007

FIRINDA KABAK MÜCVER


Kabak dolmasını yapınca içlerini de mücver yaparak değerlendirmek istedim.Ama yağda kızartırsam çok kalorili olacaktı bu yüzden fırında pişirdim.Çok değişik bir tat oldu.Sebzeli bir kiş gibiydi.Mutlaka deneyin.

Malzemeler:

  • Kabak içi
  • yarım demet maydanoz
  • yarım demet dereotu
  • 2 yumurta
  • sarımsaklı çeşni
  • tuz,karabiber
  • Aldığı kadar un
  • galeta unu veya robottan geçirilmiş ekmek içi
  • tel kaşar peyniri
  • sıvı yağ

Yapılışı:

  • Kabak içine malzemeleri (un hariç) sırasıyla ekleyin.
  • Pürüzsüz bir karışım elde etmek için robotta çekin.
  • Aldığı kadar unu ilave edin.
  • Biraz sıvıyağ ekleyin
  • Peynir ekleyin
  • Altına sıvıyağ sürülmüş ve galeta unu serpilmiş borcama dökün
  • Üzerine de galeta unu ve peynir ekleyin
  • Biraz sıvıyağ gezdirin
  • 170 derecede üstü pembeleşene kadar pişirin.
  • Afiyet Olsun!

4 yorum:

Aybike Ceylan dedi ki...

Hulya'cim,
Ne tesaduf, dun bende firinda mucver yaptim, seninkinden biraz farkli.Basacagim yakinda canim arkadasim. Cok opuyorum

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Hülya'cığım,
Kızartmanın tadı bir başka olsada fırında yapılanlar dah asağlıklı oluyor.))Ayrıca çok da farklı bir tat bence..Kısaca ellerine sağlık canım,afiyetler olsun..

Sevgiyle..

HULYA dedi ki...

Aybike'ciğim,
seninle neredeyse aynı günde aynı şeyleri yapmaya başladık.Neler oluyor bize?Çok öptüm.

HULYA dedi ki...

Sevgili Gül,
Ben de kızartmayı tercih ederim aslında ama kilo durumu yüzünden z yağlı olanını tercih etmek zorunda kaldım.Sevgiler