Cumartesi, Mart 17, 2007

ÜCRETSİZ TOOLBARIMIZI YÜKLEDİNİZ Mİ?

Arkadaşlar bir süre önce bir toolbar yaparak sayfama yerleştirdim ve bir çok arkadaşın da linkini oraya koydum.Çok kullanışlı bir toolbar.Ücretsiz hemen yükleyebilir online olduğum zaman benimle ve online olan diğer dostlarla fikir ve bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.Bu arada benim en son güncellemelerimi anında görebilir, favoriniz olan hobi sitelerine bir tıkla ulaşabilir, online müzik dinleyebilir istemediğiniz pop-upları engelleyebilir, maillerinize anında ulaşabilir hava durumu ve saati öğrenebilirsiniz.Eğer favori siteler arasında kendi bloğunuzu da görmek istiyorsanız (ki bu toolbarı yükleyen herkes size kolayca ulaşabilecek) lütfen yorum kısmına sitenizin adresini bırakın.En kısa zamanda ekleyeceğim. Eğer olur ya toolbardan sıklırsanız uninstallu da birlikte yüklendiği için hemen kaldırabilirsiniz.Reklam içermeyen spama yer vermeyen, virüssüz bu toolbarı çok seveceğinize eminim.İsterseniz Gadgets kısmından toolbarınıza bir çok yeni şey ekleyebilirsiniz.Mesela en son yüklenen youtube videolarını, itunes müzik listelerini,Yahoo music top 10 listelerini, çeviri yapmak için baylon eklentisini, oyun oynamak için tavla v.b. şeyleri ve daha neler neler. Sizin istekleriniz doğrultusunda daha da geliştireceğim bu toolbarla ilgili fikirleriniz benim için çok önemli.Güle güle kullanın.Linkini en üste bulabilirsiniz ama buraya da ekliyorum

toolbar powered by Conduit

Hiç yorum yok: