Pazartesi, Nisan 30, 2007

SELVA'DAN HEDİYE PAKETİMİZ!!!

Cuma akşamı eşim biraz geç gelecekti.Biz de kızımla birlikte oturuyorduk.Birdenbire kapı çalındı ,ben eşim herhalde işini erken bititip geldi derken bir de baktım kargo gelmiş.Heyecanla açtık baktık:SELVA'DAN HEDİYE KOLİSİ gelmiş.O kadar sevindik ki anlatamam. Allah bu çekilişleri düzenleyen Gül'cüğümden razı olsun.Pakettekileri yerken ona bol bol dua edeceğiz.Tabii Selva'ya da...Hemen bir şeyler pişirip denemek istedim Selva'yı.İlk olarak Cumartesi hemen yumurtalı makarnasını denedik.Gerçekten çok güzeldi ve hiç hamurlaşmadı.Yanında hazırladığım domates sosu ve kasap köfte ile bereaber servis yaptım.Gül'cüğüm seni kocaman öpüyorum burdan.Selva'lı yemeklerimiz devam edecek.Bekleyin:-))

6 yorum:

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

HULYACIGIM TABAK COK IŞTAH AÇIÇI VALLAHI .OPTUM

aslı dedi ki...

Hulyacım güle güle kullan canım yemek yapınca benide çağırmayı unutma ...sevgiler...

Adsız dedi ki...

Yine harika yemekler yapmışsınız. Ellerinize sağlık. Yarın ne yapacağımı buldum. Makarna!
Hediye paketi almanıza da sevindim. Hediye almakta vermekte çok mutlu ediyor insanı.
Sevgilerle...

Adsız dedi ki...

Hülya'cım hediyelerini afiyetle ye canım, tabağında iştah açıcı olmuş ellerine sağlık, sevgiler..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Allahtan tok karna üstelik makarna yenmiş bir akşam sofrasından kalkıp bakıyorum:))
Ellerinize sağlık :))

Aybike Ceylan dedi ki...

Hulya'cigim,
Cnim atrkadasim, gule gule kullan sepetini. Yemek tabagida cok istah acici gorunuyor gercekten. Ellerine saglik. Seni cok opuyorum, kendine iyi bak.